Media


Czwarta władza.

Pomimo różnic między prasą a mediami elektronicznymi, mają one jedną wspólną cechę, jest nią masowy zasięg. Dziś, to media kształtują poglądy opinii publicznej, mogą nagradzać lub karać.

Można je kochać lub nienawidzić, ale nie można ignorować, nawet wtedy, gdy zadają kłopotliwe pytania, a szczególnie wtedy, gdy trzeba udzielić na nie odpowiedzi. Media potrzebują merytorycznie przygotowanych ekspertów i komentatorów. Taką rolę podjąć może każdy profesjonalny manager i to niezależnie od obszaru swych kompetencji. Do tego potrzebna jest oczywiście wiedza, umiejętności medialne oraz trening.

Poznaj nasze szkolenia z zakresu mediów:

Wystąpienia w mediach.

Czy tego chcemy, czy nie niektórzy z nas mają niezwykłe zdolności i predyspozycje do współpracy z mediami, nawet do tego stopnia że stają się ich gwiazdami. Gwiazdą może być bowiem bohater/ka „Tańca z Gwiazdami”, ale gwiazdą bywa także profesjonalny ekspert lub błyskotliwy komentator. Jeżeli Twojej firmie zależy na medialnym wizerunku, ktoś taki musi się w niej znaleźć… czytaj dalej>>

Media relations.

Jak się ułożyć z mediami? Odpowiedź na to pytanie nie jest trudna. Z mediami trzeba się ułożyć dobrze.
Wytworzenie takiej relacji wymaga jednak czasu i przemyślanych działań. Wizerunek firmy, czy też osoby w ogromnej mierze zależy od ich „ mediowego obrazu”.  Dziś każda firma, organizacja, a także działanie w sferze publicznej potrzebuje mediów, aby pojawić się w świadomości … czytaj dalej>>